FANDOM

XXI
XXI
Informació
Edat: Desconeguda
Sexe: Masculí
Data de naixement: Desconeguda
Transformacions: Cap
Raça: Desconeguda
Ocupació: Participant; Mag
Univers: Univers 5
Primera aparició: Capítol 31, Pàgina 698
Família: Desconeguda

En XXI de l'Univers 5 és l'únic participant de l'Univers 5 al Torneig Multivers.

Aparença Edit

En XXI és un home d'altura mitjana, amb un cap allargat amb arrugues, taques i un es orelles punxegudes, semblant al d'un namekià. Duu una barba, un bigoti i unes celles espesses, que impedeixen que se li vegin els ulls.

Duu una túnica negra fins els peus, amb una jaqueta blanca al damunt. El final de les mànigues, a la vora de la jaqueta i a la vora del coll duu unes filigranes com a decoració.

Al capítol 44, es mostra el seu veritable aspecte, pero aquest s'ha vist cobert de foscor fins al moment, només mostrant la mà dreta.

PersonalitatEdit

Es desconeix gairebé la totalitat de la seva personalitat. Pel que sembla, és molt prudent, ja que va preferir enviar en Vegeku a una altra dimensió per no haver de lluitar obertament contra ell. A més, quan li va tocar combatre a la primera ronda, ell no va ni apareixer, ja que el seu rival havia abandonat anteriorment.

Sembla intel·ligent i segur de si mateix, ja que no va mostrar obertament cap signe de por al haver d'enfrontar-se contra en Vegeku i va executar el seu pla a la perfecció amb aparent tranquil·litat. És reservart i és l'únic participant que ni tan sols ha aparegut als àpats organitzats per els vargues ni tampoc ha assistit a visualitzar cap combat. És probable que tingui una forma de seguir el decurs del torneig des de la intimitat del seu espai, del qual només ha sortit per lluitar contra en Vegeku, marxant igualment de pressa al acabar el combat. 

Torneig Edit

Primera ronda Edit

Havia de lluitar contra en Lumaca de l'Univers 10, però aquest s'havia retirat anteriorment amb tot el seu univers i per això en XXI guanya sense haver de lluitar.

Segona ronda Edit

A la segona ronda ha de lluitar contra en Vegeku. Primer murmura un encanteri que envia a en Vegeku a una altra dimensió, però en Vegeku es transforma en superguerrer, fa un crit molt fort i s'escapa de la dimensió. Mentre que per en Vegeku han passat uns vint segons, a la realitat ha passat una hora i quaranta-quatre minuts, per la qual cosa en Vegeku és desqualificat.

Al final de la segona ronda, quan fan servir les boles de drac namekianes, en XXI diu que té un desig en ment, però ja el farà servir quan guanyi el torneig.